Гарантія

На всі товари надається гарантія виробника від 1 до 12 місяців, залежно від обраного Вами товару.

У разі виникнення гарантійного випадку, повідомте нам про проблему за телефоном 063-254-40-55, (пн-пт. - 09.00-18.00, сб.-нд. - вихідний).

Умови гарантійного обслуговування:

Інтернет магазин Matrox здійснює гарантійне обслуговування товару протягом встановлених гарантійних термінів за повної комплектації, наявності фіскального чека, пломб або стікерів, а також оригінальної упаковки та описів.

Гарантійне обслуговування включає усунення недоліків або несправностей товару, викликаних дефектами виробництва або виникли до передачі товару покупцю. У разі неможливості усунення недоліків або несправностей проводиться обмін товару на аналогічний.

Гарантійному обслуговуванню не підлягають:​

Вироби, на яких пошкоджено або видалено заводські серійні номери;

Вироби, що мають ушкодження, що виникли внаслідок нещасних випадків, пожеж, стихійних лих, а також дій непереборної сили;

Вироби, що зазнали впливу блискавки або різкого стрибка напруги побутової мережі;

Вироби, що мають сліди розтину або несанкціонованого доступу (ремонту);

Вироби, що мають дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов транспортування та зберігання (відсутність або пошкодження оригінальної упаковки при перевезенні, підвищена вологість, агресивні середовища, сліди сторонніх предметів, сліди тварин і комах, заливання рідинами тощо);

Вироби, що мають дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов установки та/або експлуатації (неякісна мережа живлення, коротке замикання, перевантаження, наявність механічних, теплових та електричних пошкоджень, зім'яті контакти, тріщини, сколи, сліди ударів, повна або часткова зміна форми виробу та тощо);

Вироби, що мають дефекти, що виникли внаслідок порушень правил експлуатації та з'єднань, описаних у посібнику з експлуатації. Вироби, засоби самодіагностики яких свідчать про неналежні умови експлуатації;

Вироби, що мають дефекти, що виникли в результаті використання неякісних або виробили свій ресурс приладдя.

 

Повернення коштів:

Законом відведені терміни повернення коштів: від 1 до 7-ми днів (зазвичай, дана процедура займає 1-2 дня). «Пунктом 1.4 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затверджену постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, передбачено, що безготівкові розрахунки – це перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки одержувачів коштів, а також перерахування підприємств та фізичних осіб коштів, внесених ними готівкою до каси банку, на рахунки одержувачів коштів. Ці розрахунки здійснюються банком виходячи з розрахункових документів на паперових носіях чи електронному вигляді.

Таким чином, якщо оплата за товар (послуги) провадилася у безготівковій формі, то повернення коштів за не отриманий товар (не надану послугу) провадиться у безготівковій формі через установу банку або за готівковою формою розрахунків або застосування банківської платіжної картки – із застосуванням РРО з оформленням відповідного розрахункового документа, але у разі використання банківської платіжної картки без видачі готівки, тобто на розрахунковий рахунок покупця, відкритого в банку.»

Пояснення:

  • Якщо оплата за товар була здійснена за готівку у відділення поштового перевізника (накладений платіж), то повернення коштів здійснюється через касу поштового перевізника (комісія за переказ коштів оплачується покупцем).​

  • При відправленні товару, який покупець хоче повернути продавцю, посилка відправляється післяплатою на суму еквівалентну сумі зазначеної у ФІСКАЛЬНОМУ чеку.

  • При відправці покупець повідомляє оператора перевізника, що він оплачує пересилання товару, а також послуги NovaPay за повернення суми, зазначеної у накладеному платежі.

  • Як перевірити чи правильно Ви оформили повернення? У чеку вашої ЕН має бути зазначено: Доставку сплачує: Відправник; Платник зворотної доставки: Відправник.

  • Якщо оплата за товар була здійснена карткою у відділенні поштового перевізника (накладений платіж), передоплата на карту-ключ одного з банків України, через платіжну систему LiqPay, то повернення коштів здійснюється виключно на ту картку, з якою було здійснено платіж;

  • Для оформлення повернення коштів, покупець зобов'язаний (п. 8 розд. ІІІ Порядку № 547) підготувати заяву (довільна форма) на ім'я продавця (вказано у фіскальному чеку) у якому вказує дані документа, що підтверджує особу покупця, це може бути паспорт, ID- картка чи права, форма оплати за товар, номер фіскального чека, суму, причину повернення. Додатково покупець надає копію витягу з банківського рахунку з якого було здійснено транзакцію з купівлі товару.

Додатково

Витрати на пересилання гарантійного товару або товару, що повертається (протягом 14 днів) оплачує покупець. У деяких випадках у разі несерйозної поломки ми можемо допомогти усунути її в телефонному режимі. Ми зазвичай ніколи не мучимо покупця по суті нікому не потрібними формальностями і вдаються до них тільки якщо покупець сам наполягає на їхньому дотриманні. Як правило, у нас всі проблеми вирішуються дуже швидко, по-людськи, позитивно і з мінімумом формальностей. Досить просто зв'язатися з нами будь-яким зручним способом і повідомити про проблему. Ми цінуємо свою репутацію і нам завжди вигідно, щоб клієнт був щасливий і повернувся до нас ще не раз.

Заздалегідь дякуємо Вам за розуміння, щиро сподіваємось, що придбаний Вами товар працюватиме довго та виручатиме Вас. 

Бажаємо Вам приємних покупок у нашому магазині. З повагою інтернет-магазин Matrox.